Wednesday, 8 June 2011

3rd ; Kau patut bersyukur .

Assalamualaikum :)

eheh , kau tengok budak tuhh .
baju kurung cotton putih purple tuhh.
beg stripe white and black .
aku rasa baru beli je tuhh. 
body glove ciap.
muka siot lawa . 
jeles aku .

mane ?
yang kat depan library tuhh ke ?

a'ah . 
memang dengki la aku dengan dia .
ramai gila nak masuk line .
kalau lah aku jadi dia , BAHAGIA siot !

eh kau ni .
besyukur la sikit dengan ape yang kau ade .
kau tau tak , dia tu lagi kesian .
mak dengan ayah dia dah meninggal .
kau ade lagi mak dengan ayah kau . 

errrkk . okey . --'

P/S : *Setiap orang ada kelemahan dan kekurangan masing-masing. Bersyukurlah .
        *kasih sayang ibarat angin . Kau tak nampak tapi kau boleh rasa .

No comments: