Monday 13 June 2011

10th ; Best kan pakai legging ?

Assalamualaikum .

Perhhh , dia pakai legging !

okey , aku nak cerita exspecially kat korang yang legging legging leg korang tight tight tuhh .
hari tuhh , aku pegi MID . 
aku selisih la dengan dua orang perempuan yang legging ketat ketat .
belakang dorang ade guard man , 
aku perati guard tu dok pandang je kat kaki pompuan tuhh .
tak berkelip dari atas bawah .
sampai aku naik malu .

wahai perempuan perempuan sekalian .
kalau korang tak malu sangat nak pakai legging tuhh , 
ingat la jugak kat perempuan perempuan lain yang MASIH ade perasaan malu .
tolong lahh , naik menyampah aku tengok perempuan pakai legging .
lagi lagi pakai tudung ,
mencemar maruah perempuan bertudung je .
baik tayah pakai tudung lagi nampak sopan .
sesuai dengan kaki korang yang digayakan dengan legging tuhh .
ataupun lain kali tak payah la korang bazir duit beli legging lagi , tayah pakai seluar terus .
duit tuhh boleh simpan buat beli make up ke kan ?

sabda nabi : "buatlah apa yang kamu mahu kalau kamu TIDAK MALU"

No comments: