Wednesday 15 June 2011

11 ; about "in relationship with" .

Assalamualaikum :)

asal bukak je faceb0ok , wajib lahh jumpa profile yang in relationship ni .
and wajib jugak aku against myself tengok apa saje about cinta cintun mereka tuhh .
such as picca , wall-to-wall , comments and so on .

okey , notice thah i mention , i against myself .
for what ?

" aku kena sabar untuk merasai keromantikan & kesweetan yang sebenar ."

Ya ! setelah 17 tahun mengekalkan status single , takkan nak drop begitu je .
insyaAllah , status tuhh akan kekal sampai satu saat yang akan diberitahu kemudian .
dan saat tu merupakan saat yang merubah terus status single kapada married .
paham tak ?

even sebelum ni , aku hampir hampir terjebak dengan gejala cinta cintun ni .
kalau Allah bagi couple ni , memang dah lama aku buat in relationship dalam FB aku tuhh . 

haish , sabar je la . 
kau tau tak aku dah berapa puluh hari nangis sebab taknak kehilangan orang yang aku sayang ,
ingat senang ke nak cakap kat orang yang kita dah sayang ; "sorry , saya tak boleh terima awak ."
dengan suara tanak keluar dari kerongkong , 
dengan hati seolah oleh dirobek robek , 
dengan hujan air mata dah macam air terjun mengalir .
wehh , aku buat macam tuhh sebab aku terlalu sayangkan kau lahh .
aku tanak sebab aku kau dapat dosa free free  tau ?
aku pun tanak zalimi diri aku dengan mencari dosa masuk senang senang .
one more , aku takut nanti Allah tarik syurga aku lepas kawin sebab aku dah cari syurga sebelum kawin .
*aku cakap pasal syurga cinta . harap maklum .

No comments: